sâmbătă, 17 aprilie 2010

O luna, 3 saptamani si 2 zile

*** Am pus poze noi la sectiunea "POZE" din dreapta ***

In rest ... nimic :)
Totul este absolut minunat! Sunt mult mai usoara, mai frumoasa si mai plina de viata :)
Nu stiu cati cm am in minus, deja aici m-ati prins (fetelor care m-ati intrebat!), ca eu n-am avut grija sa ma masor inainte de eveniment ... dar cu certitudine sunt multi cm in minus ...
Daca domnul doctor a elucidat misterele cantarului ... eu nu am fost la fel de ordonata si nu stiu sa va raspund ... imi pare rau :(

Va doresc tuturor celor care imi treceti pragul, toate cele bune!
Sa aveti un sfarsit de saptamana minunat si sa va bucurati de soare!
Eu asa voi face!

Iar luni, pe 26, merg la control, sa mai scoatem niste firicele-zgubilele :D
Pana atunci nu pot, din cauza lui Fernando ;) (prietenii stiu de ce :D)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Te asteapta cateva premii la mine pe blog. Te pup!