duminică, 31 mai 2009

DROB DE MIEL 2009 - REMIX





L-am intitulat asa, pentru ca e o combinatie reusita intre 3 retete: a Isabelei, a mamei-soacre si una dintr-o revista :D

Am folosit asadar, o caruta de chestii :))))

jumatate din maruntaiele unui miel
1 prapure
5 oua fierte tari
7 fire de ceapa verde
1/2 legatura marar
1/2 legatura patrunjel
1 ceapa uscata
sare, piper, vegeta
o felie de paine inmuiata in lapte
o cescuta de expresso cu zeama de la maruntaie
2 oua crude

- maruntaiele le-am spalat FOARTE bine si le-am fiert in apa cu putina sare
- le-am racit si le-am dat prin masina de tocat
- ceapa uscata am taiat-o julien si am calit-o in putin ulei; rece se da prin masina de tocat, urmata de ceapa verde, 2 oua fierte si painea scursa de lapte
- verdeata se taie marunt si se pune peste ele
- adaugam ouale crudesi condmentam
- am adaugat zeama pastrata (ii da o textura fina drobului)
- omogenizam
- in tava de cozonac intindem prapurele cu mare grija, pentru a nu-l rupe
- am pus un strat de compozitie, de circa 2 cm in tava si peste el am asezat cu grija cele 3 oua fierte; am pus restul de compozitie peste ele si am acoperit cu prapurele
- am dat la cuptor 30-40 min, la foc mediu
- spre final, am uns cu un ou batut si am mai lasat 10 min la foc mic

Niciun comentariu: