miercuri, 24 februarie 2010

MERCERIA VISELOR!

Dragele mele, am decis sa acord cate o zi din viata mea, lucrurilor care ma bucura ... poate asa, le aduc si aproape de sufletul vostru si va vor bucura si pe voi ...
Incep astazi, cu siteul www.e-mercerie.ro, un site pe care l-am asteptat atat de mult timp .... si pe care iata, a reusit sa-l faca cineva ... felicitari Noemi !!!
De ce nu e o simpla mercerie ??? va spun imediat :D
Pentru ca aici, am gasit firele cu care am umplut valiza la intoarcerea din Antalya :))) (Nicole, o sa-ti fiu recunoscatoare toata viata !!!!), firele la care am visat, si pe care le lucrez mereu cu atata placere ...
Astazi, ele nu mai trebuiesc inghesuite in valize, pentru ele nu mai trebuie sa ne certam cu sotul (care trebuia sa care valiza :D) ... le putem comanda .. si gata ....
Aruncati o privire, sigur n-o sa va para rau!!!

Niciun comentariu: