joi, 7 octombrie 2010

Pranz in vasul roman






Daaa, tot de la Laura m-am inspirat :)))
Mi-a amintit de vasul roman, pe care l-am ascuns acum catva timp si am decis sa-l scot la lumina. Am facut sapaturi :)), l-am spalat, l-am bibilit si, dupa ce l-am uns cu putin ulei de masline, am asezat un strat de cartofi taiati in 4 si condimentati cu sare, piper, boia dulce (am eu cativa amatori de cartofi acasa :) ).
Peste cartofi, am asezat aripioarele de pui, pe care le-am amestecat intr-un vas cu sare, piper si ulei de masline.
Peste ele, in jurul lor si pe unde am mai avut loc :D, am pus dovlecei felii, ceapa, ardei gras, rosii si usturoi.
Am presarat si peste ele putina sare si le-am dat la cuptor.
In prima faza am lasat totul cu capac la 190 gr, timp de vreo doua ore ... apoi, fara capac, pana la rumenirea aripioarelor.
Va doresc sa aveti pofta!!!!

Niciun comentariu: