miercuri, 24 noiembrie 2010

Ah! inima-mi zvâcneşte!... şi zboară de la mine!

Îmi cere... nu-ş' ce-mi cere! şi nu ştiu ce i-aş da:
Şi cald, şi rece, uite, că-mi furnică prin vine,
In braţe n-am nimica şi parcă am ceva


Un comentariu:

Ciprian D. spunea...

TE INVIT LA BLOGMEET!


Blogmetul de maine 26 noiembrie 2010 este special deoarece cu aceasta ocazie urmeaza sa stabilim amanuntele primelor proiecte ale organizatiei bloggerilor, doua la numar, unul ce se va desfasura saptamana viitoare iar celalalt in preajma Craciunului.
Prin urmare, gestul vostru de solidaritate se poate materializa astfel:
- pune o postare pe blogul tau -cu afisul blomeetului- prin care sa inviti la blogmeet bloggerii sibieni;
- lasa un comentariu, la cel putin 3 bloggeri, in care sa-i inviti la acest blogmeet special si indeamna-i sa promoveze aceasta intalnire a bloggerilor, la randul lor.

Bloggerul care mobilizeaza cei mai multi participanti la blogmeet va primi un cadou la fel de special din partea blogului Citadela Sibiana. Ne vedem la blogmeet!