vineri, 31 decembrie 2010

La cumpana dintre ani ... de vorba cu mine insami

A fost un an cu de toate ... am avut si bune, dar si rele :( ...
Au plecat dintre noi oameni la care nu ne asteptam, au revenit printre noi oameni despre care multi spuneau ca pleaca ;), am castigat, am pierdut ...
NU am regrete ! A fost un an in care mi s-au asezat in minte si in suflet CHESTII, pe care in 2011 le voi pune in aplicare.

In 2010, cel mai mare vis al meu a devenit realitate !!! In 2011 continuam :))

Ca niciodata, am planuri mari pentru anul care va veni. Am senzatia ca 2011 este anul meu, ca in acest an TREBUIE sa fac ceva frumos, ceva constructiv ... si voi face!

Daca e sa-mi para rau pentru ceva, imi pare rau ca n-am putut face nimic pentru Alex ... m-am rugat la Dumnezeu zi si noapte, l-am implorat sa-l faca bine ... nu s-a putut ... pacat ... mare pacat ...
Acesta este singurul meu regret enorm, adevarat!

Imi pare rau si ca am pierdut niste prieteni, fara sa stim de ce ... asa ca pe lista lucrurilor DE FACUT in 2011, am si un drum spre satucul din deal :D

2010 mi-a adus increderea in mine, curajul de a VREA pentru a-mi implini visele, dorinta de a merge mai departe - dar nu oricum ;)

Am invatat ca viata trebuie traita cu demnitate, ca ce vreau azi, trebuie sa fac azi, ca n-are rost sa ma ghidez dupa sabloane ...
Am invatat ca ce e scris in suflet, ramane scris acolo indiferent cat de apriga ar fi guma de sters a cuiva :D, ca sangele (proverbial) nu se face apa, nici daca se face transfuzie :)), ca prietenii adevarati sunt putini, dar buni, ca cei care tradeaza, nu ne-au fost niciodata prieteni, ca cel mai apropiat suflet de azi, poate fi cel mai mare dusman de maine, ca daca VREAU, POT, ca nu trebuie sa ma opresc din drum daca simt ca nu mai pot - trag aer in piept si merg mai departe ... si am mai invatat ceva: sa imi asum fiecare cuvant pe care il spun!!!

Pentru mine, 2010, asa, in tacerea lui, a fost ca un batran intelept !!!

Am avut in jurul meu multi oameni de calitate (ii gasiti in mesajul de 1 decembrie) carora nu contenesc sa le multumesc zi de zi. I-am avut alaturi de mine, si am invatat multe de la fiecare.

Asa cum spuneam,am planuri mari pentru 2011 !
Voi face o lista, pe care am s-o lipesc pe mijlocul frigiderului - sa nu cumva sa treaca neobservata. Si voi face tot ce se poate, ca la finele lui 2011 sa va arat lista, bifata :)

Iar prima mea dorinta, este ca la anul, de 1 decembrie, sa ramaneti pe lista oamenilor de care sunt mandra, toti cei care ati fost si anul acesta ...

Sa aveti un an minunat, plin de noroc si de fericire, sa fiti sanatosi si curajosi! Restul vine de la sine!

LA MULTI ANI!

PS: nu uitati ... "Este foarte usor sa nu-ti fie frica, atunci cand ai curaj!!" :)

5 comentarii:

danaliana83@yahoo.com spunea...

UNEORI ÎMI SPUN CĂ,TOATE MI SE ÎNTÂMPLĂ NUMAI MIE...DAR ÎMI DAU SEAMA ACUM CA ÎN NEFERICIRE NU ESTI DIN PĂCATE SINGUR...SAU MAI DEGRABĂ SINGURA....CUVINTELE DVS. MI-AU DAT SPERANŢA, CĂ, DACĂ VREI POŢI!LA MULŢI ANI!

Ada spunea...

Ma bucur ... sincer!
Uneori trebuie sa ne spuna cineva sa avem incredere in noi ... pe mine, cineva tare, tare drag m-a facut sa simt asta. Recitindu-mi articolul, m-am trezit cu o lacrima pe obraz ... anul asta am treaba multa :)
Va doresc ca visele sa vi se implineasca, si nu uitati :
" ... daca pamantul pe care il cauti nu exista inca, fii sigur ca Dumnezeu il va crea special, pentru a-ti rasplati indraznela!"
Un an minunat sa aveti! Si va multumesc ca treceti prin lumea mea ...

Anonim spunea...

Ada ce-mi place sa trec pe la tine si sa citesc ceea ce scrii!
Cuvintele tale de multe ori mi-au dat curaj!

Un an bun si numai bine sa ai, sa avem!


ema

Ada spunea...

Multumesc Dada! La fel iti doresc si eu, un an plin de realizari, pe toate planurile!

Ada spunea...

Ema, scumpa mea ... iti multumesc din suflet ca treci pe aici si multumesc pentru cuvintele frumoase pe care le scrii mereu.
Sa ne dea Dumnezeu un an asa cum ni-l dorim: fara necazuri, fara suparari ... sa avem un an plin de bucurii!!!