joi, 16 februarie 2012

LookInside ! Ce vezi ?

Mereu m-am considerat un om bun. Am ajutat si ajut in continuare,  dau cam tot ce mi se cere (bine, pana la andrelele mele :))) si, asa cum spuneam, ma consideram un om bun ....
Asta pana intr-o zi, cand o prietena mi-a trimis un link pe Facebook, cu niste oameni EXCEPTIONALI care mi-au schimbat parerea despre mine, despre viata, despre bunatate si tot ce tine de partea asta a vietii ...
Va las sa cititi, sa va minunati, sa va puneti intrebari ...
http://www.evz.ro/detalii/stiri/un-nou-tip-de-lant-uman-niste-necunoscuti-lasa-cadouri-in-spatii-publice-din-timisoara-9645.html

Dupa ce mi-am adunat gandurile, mi-am dat seama ca si eu pot fi asa. Ca pot aduce bucurie in inima cuiva, printr-un gest mic, dintr-un suflet mare. Asa ca am scormonit in mintea mea si am aflat ce m-ar bucura pe mine in acel moment ... iar femeia din mine a zis OJA SI CIOCOLATA! :))
Atunci oja si ciocolata sa fie ...
Am pregatit doua pungulite, una cu ciocolata de vreo 4 feluri, si una cu doua lacuri de unghii si 3 bomboane cu cafea . Le-am aranjat, le-am pus fundite si biletele si le-am lasat in Sibiu. Unul in Turnisor, pe pervazul unui restaurant inchis si celalalt mai departe, pe o teava de gaz. Cand m-am intors, cel de pe pervaz nu mai era :)






N-am cunoscut sentimentul acesta niciodata. Mereu am primit o imbratisare, o urare, un "MULTUMESC" pentru ceea ce am oferit. Si eram obisnuita cu asta. Acum a fost diferit, dar atat de placut incat nu se poate descrie in cuvinte ...
E o senzatie unica, e ceva fantastic ... sa faci o bucurie unui om pe care nu il cunosti si care nu te cunoaste. Sa daruiesti un zambet, o raza de fericire unui strain ...
Mi-a placut foarte mult ce am facut, asa ca alaltaieri, stiind ca merg la o cafea cu fetele, am pregatit repede niste mohair si niste andrele, am facut biletelul si am lasat pachetul pe scaunul din cofetarie.


Ce inseamna asta pentru mine ?
Inseamna enorm de mult. Traiesc sentimentul acela al implinirii, al omului multumit de el ... nu mai pot cataloga oamenii, nu mai pot selecta (n-am ocazia sa mai spun ca ala e rau, ala urat sau ala nespalat!) - ofer si gata. Destinul sau Dumnezeu alege cine va fi cel care-l va gasi. Si sunt sigura ca acela este EXACT omul care are nevoie de darul meu, la momentul respectiv.

Ce simt?
Simt ca sunt mandra de mine, sunt fericita ca pot fi un OM bun, ca pot darui bucurie, ca pot darui fericire ...
Astazi ninge ... ca in povesti ... de la laptopul meu, pare o minunata poveste de iarna ... e cald si bine la mine in casa ... dar stiu ca acolo, afara, sunt oameni care ingheata de frig.
Nu-mi ramane decat sa ma imbrac repede, sa pun un fular, un pulover ... ceva care sa incalzeasca un om infrigurat si sa ies sa las undeva la vedere pachetul.
Si-apoi sa ma intorc fericita acasa, multumindu-i lui Dumnezeu pentru oamenii pe care ii aduce in viata mea!

Multumesc prieteni dragi, multumesc LookInside ...
Iar pe voi, dragii mei prieteni si cititori, va invit sa faceti un astfel de gest. Nu veti regreta!

PS: am pregatit pachetul si ies sa-l "plasez" :)


10 comentarii:

Irina (Bucataria Irinei) spunea...

Felicitari! O idee de nota 10!

steluta spunea...

BRAVO !!!
Stiam ca esti un OM BUN, iti MULTUMESC pentru ca esti cine esti, sunt fericita ca te cunosc si promit sa iti urmez chiar de azi gestul.
Cu mare drag Simona M

Anonim spunea...

BRAVO !!!
Stiam ca esti un OM BUN, iti MULTUMESC pentru ca esti cine esti , sunt fericita ca te cunoscsi promit sa iti urmez chiar de azi gestul.
Te imbratisez cu drag,
Simona M

Ada spunea...

Si eu iti MULTUMESC din toata inima, ca faci parte dintre oamenii speciali din viata mea!!! Te pup cu drag!

Ada spunea...

Irina, multumesc din suflet.
Trebuie sa-l incerci, musai! ;)

Dana A spunea...

Draga mea Ada,te iubesc pentru ceea ce esti, sa nu te scimbi niciodata!

Ada spunea...

Dana draga, poate o sa mai fac mici modificari pe ici pe colo ;) dar sufletul va ramane intact, PROMIT !!!

anairam58 spunea...

Ai castigat un premiu de promovare a blogului tau.Vino la http://anairam58.blogspot.com sa vezi despre ce este vorba.

Blogul lui Jeny spunea...

Doamne , existi cu adevarat! Daca dai inca oamenilor ganduri si fapte bune sa infaptuiasca. Draga Ada , asta da bunul samaritean. Si sunt sigura ca multi au vazut sau citit acel articol, si daca unul macar a inteles ceva din asta , e o victorie. Ne gandim prea mult si facem prea putin. Sunt sigura ca esti binecuvantata de EL.

Ada spunea...

Cu dragoste iti spun ca multi au inteles :) Mult bine va doresc tuturor !!! Si multumesc pentru cuvintele minunate, balsam pentru suflet ...