vineri, 9 martie 2012

Chec aperitiv



200 g şuncă
200 g măsline maro sau negre (fara samburi)
150 g telemea sărată (se poate combina si cu cascaval, eu asa am facut)
1 gogoşar murat
6 ouă
1 pliculet praf de copt
6 linguri făină
piper

- sunca si gogosarul se taie cubulete si se tavalesc prin faina (pentru a scapa de suprplusul de faina, dupa ce le-am tavalit bine, le-am pus intr-o sita si le-am scuturat cum trebuie)
- maslinele se taie rondele si se tavalesc prin faina

- telemeaua si cascavalul se dau pe razatoarea mica
- faina se amesteca cu praful de copt
- se separa ouale
- se freaca galbenusurile intr-o cescuta cu un praf de sare
- albusurile se bat spuma; cand sunt batute bine, adaugam galbenusurile frecate si faina, incorporand-o cu ajutorul unui tel

-peste albusuri, adaugam sunca, gogosarul, maslinele, telemeaua si cascavalul si le incorporam cu grija

- turnam amestecul obtinut intr-o tava de cozonac, tapetata cu hartie de copt
- si coacem la 170-180 gr, timp de ~ 30 min


Se taie rece. A fost foarte, foarte, foarte apreciat!!!!!
Inspirat de pe blogul Marianei

Niciun comentariu: