joi, 4 octombrie 2012

Zumbaaaaaa ...

Dragele mele, stiti ca mereu vin sa va impartasesc bucuriile vietii mele :) Am reusit, dupa 2 ani jumate de la operatie, sa ajung acolo unde ma sfatuia domnul doctor sa merg: la zumba!

Nu stiu cum sa va descriu ... este PERFECT ... este atat de frumos, ca nu mai am rabdare sa astept pana ajung iar acolo. :)) Eu, care nu sunt o fire sportiva, astept cu disperare sa ajung la ora de zumba :)
Am ales ca intotdeauna, profesionistii ;) Eu nu ma incurc cu jumatati de masura. Ori aleg ce ee mai bun, ori astept! ;)

AICI puteti gasi toate datele legate de program, tarife si alte detalii ... nu pot sa va spun decat ca ma simt excelent. este exact "doza de energie si voie-buna" de care am atata nevoie. Ma incarc cu atata buna-dispozitie, ca nu-mi mai vine sa plec ...

MULTUMESC ZumbaSibiu pentru orele acestea minunate, MULTUMESC celor care m-au indrumat catre voi ;), MULTUMESC Bianca, pentru ca m-ai adunat :) ...

Va las pe ritmuri latino, evident :), pe melodia mea preferata din program ...

... si va doresc MULT BINE !!!!

Un comentariu:

LadyMoon spunea...

felicitari , felicitari ... eu nu m-am dus niciodata , dar stiu pe cineva care sa dus si chiar sa mentinut in forma , multa bafta si numai bine :)