marți, 20 noiembrie 2012

O ALTA ABDOMINOPLASTIE

Dragii mei, buna mea prietena Lili, e in drum spre Polisano ... astazi, viata ei se va schimba ... IN BINEEE !!!

Minunatii mei doctori, cei pe care stiti cat de mult ii pretuiesc, ii vor face si ei abdominoplastie. Sunt sigura ca totul va decurge perfect si abia astept sa merg cu compot la ea :))

Lili, draga mea, ma voi gandi la tine toata ziua! Sa fii sigura ca esti pe cele mai pricepute 4 maini din Sibiu :) - nimic rau nu se poate intampla! Maine, cand te vei trezi, vei fi cea mai frumoasa femeie din lume. Ai sa vezi:)
Te imbratisez cu drag si ne vedem ... frumoase :)) Maine!

BAFTA !!!

*******************************************************************************

Operatia s-a incheiat cu succes, asa cum staim cu totii. Cei doi minunati medici, Horatiu DAN si Sergiu AXINTE, au bifat inca un succes: o alta femeie fericita care ii va pomeni zilnic :)
Felicitari, domnilor doctori, felicitari, Lili! Am asteptat cu sufletul la gura vesti de la domnul doctor, ca sa le pot transmite mai departe. Sunt mandra de tine, minunato !!! :) Ne vedem, asa cum am promis: FRUMOASE :)))

Niciun comentariu: