duminică, 23 iunie 2013

Cascaval pane

Stiu ... am lipsit mult din blogsfera si recunosc, cu mana pe inima, ca am lipsit la fel de mult si de prin bucatarie. Am gatit, dar m-am limitat la ce aveam deja pe blog, asa ca nu prea am avut ce posta.
Ieri am facut cascaval pane. Nicio  filosofie. Doar ca vorbind cu o prietena, aceasta mi-a spus ca ei nu i-a iesit niciodata ... asa ca va pun o poza finala, neinspirata, pentru ca nu ma gandeam sa postez, si revin cu poze la detalii data viitoare cand il fac :)
Pentru aceasta poza trebuie sa-i multumim Maiei, ca nu l-a papat pe tot :))) si am apucat sa o fac. :)


* cascavalul se taie felii, de grosimea unui deget - noua ne plac mult fasii de cascaval, se patrund mai bine si au alta textura in interior, dar le puteti taia cat de mari doriti. Sfatul meu, e ca dintr-o felie de grosimea unui deget, sa taiati fasii de 2 cm latime si asa sa le preparati
* feliutele obtinute se trec prin urmatoarele: FAINA - OU BATUT SI CONDIMENTAT - FAINA - OU - PESMET
* asta e de fapt secretul, zic eu ... sa fie bine"tapetate"
* dupa pesmet se pun direct in tigaia incinsa, se prajesc pe ambele parti la foc mediu, pana sunt rumenite frumos
* se serveste cald, cu salata verde ... hmmmm, deja mi-e pofta :))
* noua nu ne place rece, asa ca nu fac decat pentru o masa. Va sfatuiesc sa faceti la fel :)

POFTA BUNA !!! Reusita e sigura ! ;)
Il papati pe post de aperitiv, fel principal, desert :))) ... ce vreti voi !

Niciun comentariu: