marți, 25 iunie 2013

... tu stii ... :)

" As fi vrut sa ma saruti ... sa ma iubesti o data, una singura: cu trupul si cu sufletul tau frumos, si pe urma puteam sa si mor. Dupa niciunul dintre ceilalti n-am simtit ca m-am implinit intr-atat incat sa pot muri. Dragostea cu niciunul nu e-atat de proaspata-n minte, ca dragostea noastra neimplinita. Fiindc-a fost neimplinita ? Ce folos ca celelalte ...? Am fi stiut numai tu si cu mine. Si-asa stiam. Nu erai orb. Lectia ta, pe care as intitula-o "Taiat necesar de aripi", nici pe patul mortii n-am s-o uit. M-am aruncat la pieptul tau suspinand si te-am cuprins in brate. Nu mai stiam nici ce se intampla cu mine, dara cu tine ?! Intr-un tarziu, am simtit o mana care ma mangaia pe cap si-am auzit o voce albita de emotie, care se straduia sa vorbeasca linistit:  " ... toate trec, toate trec"
Aveam o viata-nainte care sa-mi dovedeasca trecerea, atenuarea, semiuitarea asta continua. Te-ai desprins incet de mine, m-ai lasat cu bratele desfacute-n aer dupa forma ta si te-ai dus. Am stat acolo, cu ochii-nchisi, pana a venit cineva de afara. Ai facut ce trebuia sa faci ... Intrebarea e: CUI I-A FOLOSIT ? As fi facut, as face la fel ca tine, dar tot m-as intreba : cui foloseste ? " 


[Ileana Vulpescu - Arta Conversatiei]

Niciun comentariu: