duminică, 28 august 2016

Eu pot, eu sunt magicianul meu! :) MASTI

A trecut mult timp de cand nu am mai scris pe blog si cam tot atat de mult de cand nu am mai avut grija de mine. :( Motivele sunt diverse, nimic spectaculos, doar o lipsa de organizare, de vointa si de ... respect la urma urmei!
De maine mi-am propus sa trec la dieta, miscare si la masti de toate felurile :)))
Asa ca voi posta aici toate mastile si tratamentele anti-aging pe care le voi folosi, in speranta ca vor mai fi de folos si altora ca mine!


1. MASCA EXFOLIANTA CU ZAT DE CAFEA


3 lingurite zat de cafea, o lingurita ulei de masline, o lingurita de miere -> se maseaza fata cu acest amestec si se clateste cu apa rece.
Se poate folosi o data pe saptamana!

2. MASCA CU ALBUS DE OU


- se bate spuma un albus de ou, se aplica cu o pensula pe toata fata si se lasa sa-si faca treaba 15-20 min
- cand s-a uscat bine, se pulverizeaza apa pe fata si se sterge cu o discheta
- se hidrateaza bine fata





VA URMA!

3 comentarii:

Valentina spunea...

Bine ai revenit! Ma prind si eu, poate unde-s mai multi functioneaza mai bine aplicarea regulilor. Multumesc pentru sfaturi!

Unknown spunea...

Multumesc pentru masti si pentru mobilizare, o sa va urmez exemplul.

Ada spunea...

Cu mare drag! Ma bucur mult ca deja suntem 3 ! :))
La mine treaba cu dieta a functionat si pare sa functioneze in continuare (am deja -11 kg), iar la capitolul ingrijire ... nu ma mai poate opri nimeni. Incerc, testez, fac review-uri ...
si dau mai departe toate experientele mele. Spor in toate va doresc!
Si va astept aici cu impresii!