miercuri, 24 aprilie 2019

... fragment! De viata!


... se vorbeste mult si tare, iar eu sunt afara, langa usa.
O secunda. Primesc vestea, dar nu am timp sa o procesez. Intreb care e cel mai rau lucru care se poate intampla. Raspunsul e dur. De afara se aude o sirena, iar pe usa incep sa intre, ca intr-un mars, oameni in rosu. Nu mai aud. Doar vad. Imi vad copilul ridicat pe o targa, cu mainile cazute … si parca timpul se opreste in loc …
Ma simt gatuita ... ma simt ca si cum cineva mi-ar fi smuls inima din piept. Nu mai pot respira. O vad pe Ana si o iau in brate. As fi vrut sa o implor sa-mi spuna ca totul va fi bine. Tremuram toti trei ... si ambulanta pleaca, iar noi in spatele ei, incercam sa ne croim drum ... e atat de greu ...
Nu ne putem aduna. Nu putem accepta. Telefoanele suna aiurea, intr-una. Si ale noastre, si ale lor. Ale EROILOR din spatele acelei usi. E un stres cumplit. Stiu ca si pentru ei, dar nu pot face nimic. Am implorat pe toata lumea sa faca ORICE. Orice care poate sa-mi salveze fetita ... nu pot si nu vreau sa accept altceva. NU! Maia va fi bine. E un vis urat din care trebuie sa ne trezim.
"Vom face tot ce putem sa o salvam, dar este foarte grav."
“Este cel mai grav caz din spital in acest moment”


Acesta este un fragment din ceea ce am trait intr-o dimineata de martie. Nimic nu prevestea acest dezastru, aceasta nenorocire … traiam o viata normala, linistita si frumoasa.


De atunci si pana acum am murit de cateva ori. Am plans si m-am rugat cat nu am facut-o in toti cei 40 de ani pe care i-am trait. Am imbatranit si mi-am pierdut si recastigat speranta de zeci de ori.
Am avut noroc de OAMENI! Daca ati sti ce OAMENI avem in spitalele din Sibiu ... in pediatrie, in Luther, in spitalul de boli infectioase ... am avut noroc de oameni care au trecut dincolo de bariere, de orgolii si de curaj. OAMENI care au luptat sa ne salveze copilul ! La propriu! Au lasat orgoliu la o parte si au strigat dupa ajutor. S-au asezat impreuna la masa si au facut un puzzel de cateva miliarde de piese ... o viata!
LOR, ingerilor nostri pazitori vreau sa le multumesc astazi! Pentru tot ce au facut, pentru noptile in care s-au framantat, s-au intrebat, au sunat si au cautat ... pentru zambetele pline de iubire fata de copilul nostru, pentru incurajare si sustinere, pentru ca au fost OAMENI cum rar mi-a fost dat sa intalnesc ... VA MULTUMESC! Fara voi, eroii nostri, nu stiu cum ar fi aratat ziua de astazi pentru noi. Datorita voua, maine vom vopsi oua rosii si vom face cozonac. Eu si fetita mea!
Va multumesc si va voi iubi toata viata. Veti fi in rugaciunile noastre mereu, mereu!
MULTUMESC:
*Dr. Cosmin Dima si Dr. Ioana Matacuta, pilonii de baza ai cercului magic, oamenii are au avut cea mai mare responsabiliate si care au facut mai mult decat era oameneste posibil!
*Dr. Stefania Manea, un medic chirurg de trup si ... suflet! 
*Dr. Marius Baicu, medicul responsabil cu zambetele din ATI :)
*Dr. Ciprian Sofariu, "periculos", dar minunat :)
*Dr. Rares Patru, "seful" streptococilor si al stafilococilor :)
*Dr. Victoria Barlutiu, careia ii multumim ca a participat si la a doua nastere a Maiei. De 13 ani alaturi de noi, si la prima nastere si acum ... multumim din inima !
*Dr. Spinu Claudia, o draguta si o minunata, un om cald si minunat
*Dr. Dragoman Alina, alt om minunat
*Dr. Horatiu Dan, pentru totdeauna ... pentru tot ...
*Dr. Minodora Mihai pentru tot ce a incercat, pentru ca este un om minunat

*Dr. Viorela Cotarla, pentru inimioara noastra draga ... 

*Dr. Gabriela Visa, un Om exceptional

*Dr. Anestezist Jo Codru, cu pretuire

* Managerului spitalului de pediatrie, dr. Stelian Banciu, cu infinita recunostinta pentru implicare
*Echipei minunate de asistente si infirmiere din ATI Luther, in fata carora fac o plecaciune imensa: Delia, Ileana, Olga, Maria, Monica, Anca, Rodica, Roxana, Nicoleta, Brigitte, ... sunt doar cateva dintre ele ... va iubim pe toate, sunteti nste oameni exceptionali si va multumim pentru fiecare clipa pe care am petrecut-o acolo. Fara voi, fara astfel de oameni langa noi, nu stiu cum am fi putut trece peste toate!
*Domnului Costel, cu infinita recunostinta pentru felul in care a fost alaturi de noi si s-a bucurat de fiecare reusita a puiului nostru!
*Asistentelor si infirmierelor de la chirurgie, pentru tot ajutorul dat!
*Echipei de asistente de la terapie intensiva Pediatrie, pentru ca au reusit sa demoleze zidul creat in mintea mea si ne-au aratat ce oameni minunati sunt. Multumim din inima Carmen, Elena, Anca, Florina si restul doamnelor carora acum, de emotie nu reusesc sa le amintesc numele.
*Medicilor rezidenti Diana si Tudor, care si ei au fost mereu alaturi de noi. Aveti un exemplu minunat alaturi de care lucrati, vom fi niste norocosi sa avem in Sibiu medici ca voi.
*Maini Unite, multumesc ca existati, ca existam! Ca faceti parte din viata mea, ca sunteti ale mele, ca ... ma / ne iubiti! Nu am crezut ca mainile noastre se vor uni vreodata in rugaciune pentru Maia , dar dupa socul asta mi-am dat seama ca mainile noastre pot face mult mai mult decat am crezut noi. Pot face viata! Va iubesc!
*Anna, pentru tot ce ai facut, ai fost, esti ... MULTUMESC!
*Lenuta, pentru ca ai facut mai mult decat oricine si orice, pentru ca ai fost cu noi, langa noi ... pentru ca esti prietena mea! MULTUMESC !
*Simona Marti ... iti multumesc ca ai putut ... ca ai vrut, ca ai stiut ... iarta-ma ca te-am facut sa treci prin asta, dar tu stiai altfel ... te iubesc!
*Ina, pentru ca ai fost acolo!

*Raluca Ilincescu pentru grija ta! 

*Iulia, pentru zambetele lui Tudor care ne inseninau zilele acelea mohorate :)
*Dana mea, pentru ca intelegi mereu ...
*Adina si Carli, pentru fericirea zilei de 30 si pentru toata grija, afectiunea si implicarea voastra!
*Fetele Phantastice care au avut grija de Stefan in aceasta perioada 

*Catalina Costache, pentru sufletul tau minunat

* Nanasica, pentru tot sufletul tau bun!

*Karina, pentru ca existi in viata mea

*Mela si Cori, pentru bunatatea voastra si pentru bucuria pe care i-ati adus-o Maiei. A contat enorm!

*Cristi Nastase pentru pasii spre noua viata

* OAMENILOR care in tacere, discret si cu tot sufletul s-au rugat pentru noi. 
* Parintelui David de la manastirea Sadinca, pentru dragoste si bunatate! Dumnezeu sa va binecuvanteze, parinte! Sunteti un inger pe pamant! 

 Cu siguranta am uitat OAMENI. Va rog sa ma iertati. Va asigur de toata pretuirea noastra. 
Multumim tuturor celor care au fost alaturi de noi in diferite feluri. Sunteti atat de multi, incat nu stiu cum as putea sa va cuprind pe toti. Stiu ca impreuna am strigat catre cer si ASA ne-a auzit Dumnezeu.
Astazi, in miercurea Saptamanii Mari, am vrut doar sa spun acest MULTUMESC si sa va spun voua, oameni dragi, ca ceea ce cititi pe grupurile de mamici sunt ... basme ... spitalul de pediatrie este un loc plin de ingeri, de oameni care sunt pregatiti sa faca totul pentru copilul vostru in orice clipa. Trebuie doar sa ascultati si sa respectati ceea ce vi se spune, sa pastrati decenta si bunul simt si sa intelegeti ca tot ce se intampla este pentru binele copilului dvs.
Atunci cand veti intelege asta, veti intelege ca am dreptate.
Va imbratisez si va doresc din inima, SANATATE!

7 comentarii:

Diana Ciobanu spunea...

Of...pot să-mi imaginez prin ce ai trecut. Nimic nu se compară cu durerea unei mame ce-și vede copilul suferind. Ai da orice, chiar și propria sănătate sau viață ca să-i fie lui bine! Vă urez să vă faceți bine complet, sa vă vindecați și sufletele și să puteți povesti cu ușurință despre această experiență ca despre o amintire veche, îndepărtată! O îmbrățișare caldă de la Vâlcea!

Dana spunea...

Draga mea, ma bucur din tot sufletul ca sunteti bine. Dumnezeu sa va ocroteasca! Va iubesc❤️

Anonim spunea...

It's remarkable in support of me to have a site, which is helpful in favor of my knowledge.
thanks admin

Anonim spunea...

Hi there! I could have sworn I've visited your blog
before but after looking at some of the posts I realized it's new to me.

Nonetheless, I'm definitely delighted I found it and I'll be bookmarking it and checking back
often!

Anonim spunea...

I absolutely love your blog and find a lot of your post's to be
just what I'm looking for. Does one offer guest writers
to write content for you? I wouldn't mind writing a
post or elaborating on a few of the subjects you write regarding here.
Again, awesome site!

Anonim spunea...

You ought to take part in a contest for one of the best websites online.
I am going to recommend this blog!

Anonim spunea...

Să fiți bine mereu! Anda G