duminică, 8 decembrie 2019

SNITELE DE PUI

Maia zice ca eu fac cele mai bune snitele de pui din lume. Si ar manca de 4 ori pe saptamana, fara exagerare :D
Asa ca m-am gandit sa va scriu si voua cum le fac, ca poate cine stie, voi le faceti altfel ... habar nu am, dar daca am zis, am zis :D


Eu folosesc intotdeauna muschiuletul de pui de la "Puiul de Craiesti". E mereu proaspat si bun.


 Asadar, bucatele de muschiulet se "bat" cu ciocanul de snitele usor, pe ambele parti. Dupa cum vedeti, eu am un ciocanel miiiic si finut, pe care l-am CERSIT de la mama Ica anul trecut (sau acum doi ani, nu mai stiu!) si pe care il ador !



Asezam feliutele astfel batute pe o farfurie si le condimentam cu sare si piper!



Acoperim farfuria cu folie alimentara si lasam la rece pentru cel putin o ora


Intr-un castronel, punem 3-4 oua


Condimentam cu sare si piper dupa gust


Si adaugam ingredientul magic: un paharel de bere. Intotdeauna proaspata si rece! 😂😍



Amestecam bine cu telul


Adaugam faina, lingura cu lingura, pana obtinem un aluat de consistenta celui de clatite



Luam cate o bucatica de carne si o tapetam cu faina, pe ambele parti



Procedam la fel ca la inceput, punand feliutele pe o farfurie, in asteptarea prajirii




Pregatim vasul in care vom scoate snitelele prajite, punand in el un strat gros de servetele / hartie absorbanta de bucatarie


Luam cate o felie de carne si o scufundam in amestecul pregatit




 Si o  punem in tigaia in acre uleiul este deja incins



Lasam sa se rumeneasca la foc potrivit, pe ambele parti, apoi le scoatem in vasul pregatit.
Cam asta ar fi tot ... nu stiu daca si ale voastre sunt la fel, dar astea sunt sigur cele mai bune snitele de pe pamant. Ca asa zice Maia ! 💓
Nu va faceti griji in privinta berii, alcoolul se evapora in totalitate prin prajre. Dar daca vreti sa fiti sigure ca nu va imbatati si nu credeti in vorbele mele, puteti folosi bere fara alcool. Fara frica!



Noi le-am mancat cu niste cartofi cu rozmarin, la cuptor! Simplu si de efect!


Gata, v-am pupat! Ganduri bune si pofte mari!

Niciun comentariu: