duminică, 13 septembrie 2020

Berliner Krapfen / Gogosile Cristinei in fix 7 pasi :)

 


Ieri am primit o provocare :)) de la minunata mea prietena, Cristina! Mi-a trimis un link si mesajul:

"Ada, in viata mea n-am facut ceva mai bun. Musai sa le faci!"

Pai ce era sa fac ??? :)))))

Ingrediente:

200 ml lapte la temperatura camerei

20 g drojdie proaspata

40 g zahar

400 g faina

1 ou

1/2 lingurita sare

40 g unt taiat cubulete, la temperatura camerei

 Pasul 1: ingredientele de mai sus se pun in vasul robotului si se mixeaza pana se despinde aluatul de pe vas. Se scoate si se transfera intr-un vas in care am presarat putina faina. Lasam la dospit 60 de minute.



Pasul 2: presaram putina faina pe blat, rasturnam aluatul si il impartim in 12 parti relativ egale. Mie mi-au iesit 12 de 60 g si una mai mica :). Formam din ele bilute, acoperim cu folie si le lasam sa se  odihneasca 10 minute.


Pasul 3: luam fiecare bila, o facem sul lung de 50-60 cm. Incepem modelarea:







Cred ca imaginile sunt destul de clare si nu mai trebuie explicat! 

Pasul 4: Covrigeii :) gata formati se aseaza frumos pe o tava tapetata cu faina, se acopera cu o folie si se lasa la crescut 30-40 minute



Pasul 5: prajim in ulei incins, pe ambele parti, la foc mediu


Pasul 6: scoatem pe hartie absorbanta si lasam cateva minute la scurs


Pasul 7: pregatim un amestec din zahar tos fin, zahar vanilat si un praf de scortisoara 😍 Tavalim fiecare inelus prin acest amestec, pe toate partile, astfel incat sa nu ramana niciun centimetru neatins.




Cam asta ar fi povestea! Nu stiu cum sunt, ca n-am avut permisiunea sa gust, dar va zic doar atat: prima portie am facut-o ieri, a doua azi! :)))

Cred ca sunt cu adevarat cele mai misto gogosi nemtesti! 

Danke, meine Liebe! Du bist einfach ... wunderbar! 😍






Niciun comentariu: