joi, 3 septembrie 2009

OMLETA TARANEASCA





Bantuind pe blogul Amaliei, am dat de reteta asta de omleta taraneasca ... si mi-am amintit de "scrob-ul" facut de bunica mea (caci asa se chema la noi), si mi s-a facut un doooooooooorrr, de m-am apucat de scrobit :)))

Asadar:


2 oua
6 feliute carnacior afumat
6 feliute carnacior picant
1/4 gogosar taiat feliute
2 felii mari cascaval Hochland taiat patratele
1 felie de telemea

1. punem intr-o tigaie 2 linguri ulei si perpelim carnaciorii si gogosarul


2. batem ouale cu un praf de sare si putin piper



3. adaugam cascavalul si telemeaua si amestecam usor


4. turnam peste carnaciori in tigaie si lasam sa se rumeneasca bine


5. intoarcem ...


Dupa ce s-a rumenit si pe partea cealalta, o portionam cu grija (sa nu stricam blidu':D) si o servim cu ce ne place. Eu cu rosii de gradina ... buni cu castraveti murati mereu :D



POFTA BUNA !!!

Niciun comentariu: