duminică, 11 aprilie 2010

O luna, 2 saptamani si 3 zile :))

Ceeee ?? Eu n-am voie sa am titlu de film ???:))

Chiar atata timp a trecut, iar asta inseamna evident ca si eu sunt foarte bine, ca operatia arata super, ca totul este PERFECT !
Nu am decat lucruri bune de spus, totul este minunat, starea mea fizica (si psihica!) este exceptionala, iar reactia celor din jur este evidenta ... toata lumea VEDE diferenta, toata lumea ma lauda pentru curaj, pentru rezultate ...

Am inceput sa fac ceva miscare, dieta, masaj, exercitii si ma simt exceptional.

Imi amintesc ca la sfarsitul anului trecut, o tanti la TV zicea ca leul va inflori in 2010 ... :))
Nu cred in zodii, dar pe cuvantul meu ca asa ma simt ...

Ce noroc am avut ... stiti voi de ce ... ;)

... multumesc ...  :)

Un comentariu:

Unknown spunea...

Ma bucur pentru tine! Tine-o tot asa, dar cel mai important este exercitiul!