sâmbătă, 10 aprilie 2010

Pulpa de vita cu sos de bere





Am avut ceva carnita de vita ramasa de ieri :D, fiarta pe jumatate ... asa ca azi, daca tot am stat cu Maia in parculetul din Strand pana a venit ploaia :)), am zis ca ar fi bine sa-mi vina o idee super-geniala de gatit ... zis si facut, a iesit perfect ;)


* am calit asadar usor 2 cepe mari
* am pus carnita taiata cubulete peste si am perpelit-o cateva minute
* am adaugat boabe de piper (am pe cineva care le iubeste :D) si o foaie de dafin
* am pus zeama de la carne, Maggi secretul gustului si piper si am lasat sa fiarba acoperit cam o jumatate de ora (nu uitati ca era deja prefiarta, la carnea cruda trebuie sa fiarba 1-2 ore!!!)
* am turnat un sfert de sticla de bere si am lasat sa scada aproapre de tot, apoi am mai adaugat un sfert de sticla, am facut focul mic si am lasat sa se formeze sosul
* amestecati incet dar des, ii place sa se lipileasca :D

* le-am facut piure pe care l-am asezat frumos pe farfurie, cu posul, ca sa ii placa cuiva ;)
* merge bine cu gogosari la borcan (productie proprie!)

Niciun comentariu: