miercuri, 25 august 2010

Ciorba de perisoare


Am facut saptamana trecuta ciorba de perisoare, si pentru ca a iesit senzationala - n-am spus eu, ci Maiutza ;) - am zis sa scriu si reteta, pentru "alea mici" care nu stiu sa faca :D

Perisoare:
am amestecat carnea(500g) cu orezul(o juma' de manutza - nespalat, ca sa adere mai bine) si un ou, am condimentat si am facut bilute.

Intr-o oala am pus la fiert urmatoarele legume taiate marunt:
- o ceapa
- un ardei gras rosu
- un ardei gras verde
- 1/4 telina
- o radacina mica patrunjel
- un pastarnac mic
- 2 morcovi
# acum am adaugat si niste Maggi Secretul Gustului, asa, din obisnuinta ...#
* cand au fost aproape fierte legumele, am adaugat perisoarele in oala
* dupa o jumatate de ora am adaugat borsul (nefiert!), cam 500 ml, la oala mea de 3 litri
* am mai lasat pe foc 10 minute, apoi am adaugat verdeturi tocate (leustean si patrunjel)
* am acoperit si am lasat-o la relaxat :D

Unii au servit-o cu smantana, altii fara ... dupa cum am avut chef !
A fost exceptionala !

Niciun comentariu: