sâmbătă, 24 martie 2012

La Eveniment TV ... la "Raluca si Razvan"

Dragii mei, dragele mele,
mi s-a intamplat ceva frumos si am simtit nevoia sa impartasesc aceasta bucurie cu voi. Am fost invitata intr-o emisiune, sa fac ceva bun.
A fost de departe cel mai frumos moment de prajiturit din viata mea, m-am simtit exceptional acolo, TOATA echipa a fost senzationala, iar prezentatorii niste scumpi. Nu as fi crezut ca doi oameni te pot face sa uiti ca esti la TV, sa uiti ca trebuie sa ai emotii. Totul a decurs atat de natural si atat de firesc ... n-am pregatit nimic inainte, totul a fost natural 100% :))
Multumesc "Raluca si Razvan" pentru invitatie, sper ca am facut o treaba buna acolo :)
Iar voua va doresc vizionare placuta. La minutul 24 intru eu, cu prajiturile mele :)

RALUCA SI RAZVAN 23MARTIE NETT avi

Vezi mai multe video din divertisment

Niciun comentariu: