duminică, 28 octombrie 2012

25 de ani - LA MULTI ANI !!!


La multi ani dragii nostri, va dorim inca 25 de ani, plini de iubire, liniste si fericire. Sa va dea Dumnezeu tot ce v-a lipsit in acesti 25 de ani, si tot ce mai visati sa aveti.
Va imbratisam, va iubim si speram sa fim alaturi de voi si la nunta de aur! :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS (pentru prieteni) - cand s-a furat mireasa :), m-am imbracat in rochia mea de mireasa si am intrat in sala ... n-am avut noroc caci ginerica si-a vrut mireasa lui, dar noi ne-am distrat copios :)))))

A fost o seara minunata, cu piftie, sarmale si muuuuuuulte prajituri :)))))

3 comentarii:

mirela spunea...

La multi ani!!!!prietenilor vostri,sunt tare frumosi,dar nici tu nu esti mai prejos,,,,,felicitari pentru faptul ca incapi in rochia de mireasa,,,,,,pupp!!

Ada spunea...

Multumesc, Mirela! Le voi transmite urarile tale :) Sa stii ca si eu am fost foarte mandra de mine, ca am intrat in rochie :x Iti multumesc pentru apreciere, e clar ca doar o femeie poate observa acest "mic" detaliu !:)) O zi minunata iti doresc!

Ana Maria spunea...

La multi ani!