vineri, 30 noiembrie 2012

"RASUCELE" cu sunca, telemea si kaiser





O sa incept cu stersul la gura ... ca iata, la asta nu m-am asteptat ... AM MANCAT !!!!!! N-am rezistat, dom'le, azi, de ziua mea si am mancaaaaaaaaaaaaaat :))))))))))
Asa ca, sa-mi fie de bine ! Si DA, azi pot sa va sun cu mana pe inima, ca sunt BESTIALE !!!
Am reteta de la buna si minunata mea prietena, Ana, daaaaar, cum ea a avut telefonul inchis toata ziua (si abia pe seara mi-am amintit ca mai are unul :))), a trebuit sa execut din amintiri ;)

Sa trecem la explicatii - sunt foarte usor de facut, absolut delicioase, senzationale de-a dreptul ... mi-e greu sa ma opresc ........

* se ia un pachet de aluat foietaj
* se desface si se unge cu ketchup pe toata suprafata
* pe jumatate din foaie, am presarat telemea rasa fin
* sunca si kaiserul le-am taiat cubulete mici si le-am calit putin

* le-am pus peste telemea si am acoperit cu cealalta jumatate
* am presat usor cu mainile si apoi, cu facaletu' ala ciumeg al meu (o sa vi-l arat intr-o zi, e industrial :)))), am intins usor foaia
* am taiat fasii de 1 cm si foaia in doua pe latime

* le-am rasucit usor, le-am uns cu ou si le-am bagat la cuptor la 200 gr (pe hartie de copt) ... aproximativ 10-15 minute  (habar nu am cat au stat, dar cert e ca le-am scos cand erau frumos rumenite)



Sa-mi fie de bine, iar voua ... pofta buna!
Si la multi ani mie, meritam sa fac si eu o aroganta azi :)))

















3 comentarii:

Anonim spunea...

Aoleuuuuu, fac si eu, acum!
Laurukul de pe forum

Bianca spunea...

Ada, sa-ti fie de bine! Multumim, au fost delicioase si numai tu stii de ce nu ma imbrac sa ma duc sa cumpar foietaj, kaizer si telemea :))) De rulourile cu mere nu ne zici nimic? :D

Ada spunea...

Laura, sper ca le-ai facut si ca v-au placut :)

Bianca, mersi ... mi-au cazut la suflet!!!!!!!! Ma bucur ca nu te duci si nu faci ......... m-as fi bucurat sa nu le fac nici eu :))))