miercuri, 13 mai 2020

Pastrav la gratar cu legume


Bantuind tot mai mult pe grupuri (cu mancare :D) in ultima perioada, am observat ca lumea nu prea stie sa faca peste la gratar.
Ei bine, nu e nicio filosofie, dragilor. Trebuie doar sa respectati doua lucruri esentiale, iar restul vine de la sine.

1. Incingem foarte, foarte, foarte bine gratarul.
2. Punem pestele cu pielea in jos si setam o alarma peste fix 5 minute. Abia atunci avem voie sa il intoarcem. Dupa ce crusta este facuta, pestele se poate intoarce cu usurinta de pe o parte pe alta. Daca insa incercam sa il intoarcem mai repede, acesta va fi lipit iar rezultatul va arata jalnic. Fiti rabdatori!



Cand l-am intors arata asa :)



Pe partea cealalta il mai lasati cateva minute, apoi mai puteti jongla cu el dupa bunul plac, dupa preferinte.

Daca respectati aceste reguli, veti putea manca un peste si bun, dar si aspectuos!

Legumele le-am pus impreuna cu 50 g unt intr-o tigaie antiaderenta, congelate. Am condimentat, am pus capacul si am amestecat din cand in cand prin ele. Cand apa a fost evaporata, au fost gata. Toate exceptionale, mai putin boabele de fasole care erau ... tari ca piatra, iuti ca sageata! :)))))))))))))))))

                                                                                         Pofta buna!                       

Niciun comentariu: