marți, 1 septembrie 2009

DESERT DELIOS SI RAPID




Tot de la minunata mea prietena Andreea T. am si reteta asta ... cum putea altfel sa iasa, decat absolut senzationala ????
La inceput mi-a fost putin teama, caci fierbinte fiind, era destul de tare, insa acum, dupa 2 ore, s-a fragezit intr-un hal, pe care nu vi-l pot descrie ....

Asadar, avem nevoie de:
- o cana de faina
- o cana zahar
- o cana gris
- un praf de copt
- coaja de la o lamaie

* toate astea se amesteca intr-un vas si se numesc PRAFURI :D



* separat curatam si dam pe razatoare un kg de mere pe care le amestecam cu 2 lingurite de scortisoara



* un vas mic si inalt (eu n-am fost prea insporata in alegerea lui, dar data viitoare voi sti!) se unge cu unt


* aruncam o mana de prafuri ...


* peste ele punem un strat de mere ...


* repetam pana terminam - ultimul strat e de prafuri
* asezam cateva cubulete de unt deasupra si dam la cuptor pentru 30 min, la foc potrivit


Poate ca nu e cel mai frumos desert, dar cu siguranta e delicios !!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

si eu vreaaaau ! :(

Ada spunea...

:P N-avem! S-a terminat:D!Deci a fost buna :D

Anonim spunea...

am facut-o si eu .A fost bataie pe ea..:))

Ada spunea...

:)) mi-ai amintit de chestii pe care nu le-am mai facut de foarte mult timp. Trebuie sa ma reapropii de tavile de prajituri, desi sincer ... mi-e cam teama de ele :))