sâmbătă, 20 martie 2010

Ziua 13

Ziua 13

Astazi am scos firele de la buric si practic, cu aceasta s-a incheiat tratamentul post-operator.
Am avut un firicel-figurant :D la operatie, care s-a inflamat si m-a bagat in sperieti, insa domnul doctor si colegul sau, dr. Sergiu Axinte, m-au asigurat ca este totul in ordine si ca nimic nu-mi va umbri bucuria :)
Dr. Axinte a fost cel care a scos firele si de la liposuctii si de la buric, iar eu va jur ca n-am simtit nimic :D
Are niste maini de aur !!!!!

Asadar, dupa 13 zile, imi este bine, durerile nu mai cer calmante si incet-incet ma pun pe picioare. Inca nu ma plimb sub clar de luna ;), dar probail ca in curand o voi face.
Inca nu masez cicatricea, mai asteptam o saptamana ...
Viata reintra in normal ... sunt fericita ca am luat decizia de a ma opera, sunt fericita ca am ales cel mai potrivit medic, sunt fericita ca mi-e bine, ca nimic nu a dat gres, ca ma simt frumoasa, ca zambesc ... si DA, astazi sunt in mod special fericita ca nu mai am buricul "ciufulit" :))))

Niciun comentariu: