sâmbătă, 20 martie 2010

Ziua 16

Ziua 16

Am curatat dupa dus 80% din cojitele de pe operatie ... arata senzational de bine, cu exceptia locului pe unde iesise firul "zgubilitic" :D
Inca mai iese ceva de acolo, cate un strop pe zi ... dar sper sa se opreasca in curand.
Astazi am primit si mailul de la domnul doctor cu raspunsul la intrebare.

Atention!!!

"Raspunsurile sunt:
1600 ml grasime
2840 g tegument si tesut grasos abdominal"

Acum sper ca toata lumea e fericita :))
Pe mine personal nu m-a interesat atat de mult, insa fiind prima intrebare pe care mi-o adresau cei care aflau de operatie ... m-am vazut nevoita sa intreb :D

In rest ... viata a reintrat in normal ... astept sa mai treaca ceva timp si sa incep miscarea la sala, masajul si "alte cele" necesare ...
Si astept soarele si vremea buna ... sa ma pot bucura de ce am realizat!

Niciun comentariu: