vineri, 22 noiembrie 2019

CHEC DE POST CU COCOS SI GEM


V-am zis deja de ieri ca e cel mai bun chec din viata mea! N-am glumit! Incecati-l si va astept cu impresii!

Ingrediente:
o cana de zahar
o cana de apa
o jumatate de cana de ulei
doua cani faina
2 linguri de gem de care vreti (eu am pus de mere)
2 linguri cocos
2 linguri cacao
un praf de copt
esenta de rom




* intr-un vas am pus apa, zaharul, uleiul, praful de copt, faina


* am amestecat bine totul


*am impartit aluatul obtinul in doua boluri


* pe cel din stanga l-am amestecat cu gemul, cacaoa si romul,
 iar pe pel din dreapta cu cocosul (va rog sa nu le incurcati, Doamne fereste sa puneti invers :D)





* intr-o tava antiaderenta (adicatelea una de care nu se lipeste aluatul!) se pun alternativ cate 
o lingura din fiecare compozitie, dupa cum urmeaza:







* dam la cuptor la 180 gr, vreo 45 de minute





Et voila!
Magnifique!



Niciun comentariu: