vineri, 22 noiembrie 2019

CORNULETE FRAGEDE DE POST

Minunata reteta asta! O ador ... am facut aseara o portie si ... azi tre' sa fac iar :)))
reteta ii apartine Laurei Laurentiu (www.retetecalamama.ro) si am modificat doar borsul, inlocuindu-l cu apa minerala, ca n-am gasit! Daaar, cu toate astea, au iesit GROZAVEEEEE !!!! 

Multumesc, Laura mea minunata, pentru inca o reteta fabuloasa! Love you pana la adanci batraneti! 😍


  • 275 de grame de făină 
  • 4 grame drojdie uscată 
  • 25 de grame de zahăr
  • 1 lingură de apă
  • 1/2 linguriță sare
  • coaja rasă  de la o lămâie
  • 1 plic de zahăr vanilat
  • 100 ml. de borș (eu am pus apa minerala)
  • 125 ml. de ulei 
  •  rahat colorat
  •  zahăr pudră tăvălit cornulețele coapte


 * am amestecat totul intr-un vas incapator


* nu framantam mult, ca sa nu devina elastic aluatul, dar o sa vedeti ca oricum e un aluat exceptional, o sa-l iubiti


 * acoperim vasul cu folie alimentara si lasam totul intr-un loc ferit de curenti (eu le las in cuptorul cu microunde, ca acolo nu incurca pe nimeni


* dupa vreo 45 de minute, aluatul arata asa. M-am speriat putin de uleiul adunat in jurul aluatului, dar mi-a trecut :))


 * am cantarit aluatul (daca vreti sa vedei poza, va rod sa va asigurati ca stati cu capul in jos :D) -  am avut 537 g


*am facut 6 bilute frumoase


* am intins intr-o forma ciudata, pe planseta pe care "rea ce esti, ai furat-o de la mine!!!" (Stefan)


*am asezat deasupra aluatului o farfurie si am decupat frumos un cerc


*cam asa :)



*am taiat frumos in 8 ...


*am asezat cate o bucatica de rahat la baza fiecarei bucatele


*si am rulat cu grija


* asezate frumos in tava neunsa (deh, aveau destul ulei :D )


* si gata, deja pudrate cu zahar, ca iar am uitat sa fac o poza :))
Vinovata e doamna cu care am vorbit la telefon in timpul ala. Se stie ea! :D


*ca idee, pudratul cu zahar, care suna atat de elegant si frumos, este de fapt un TAVALIT in zahar pudra ... unem zaharul intr-un castron, adaugam cornuletele fierbinti si le amestecam acolo pana cand toate sunt frumos acoperite cu un strat de zahar

Sa ne fie de bine, iar voua .. POFTA BUNA!



Niciun comentariu: