luni, 18 noiembrie 2019

LANGOSI


500 g faina
400 ml lapte sau apa calda
50 ml ulei
o lingurita zahar
o lingurita sare
25 g drojdie proaspata


* am cernut faina intr-un castron cu capac



intr-un vas inalt, am pus laptele caldut, drojdia si zaharul si le-am lasat la loc cald, pana cand a inceput sa faca spuma. Daca tineti post, puteti inlocui laptele cu apa calda


*cand drojdia a dospit, se adauga peste faina si se omogenizeaza totul



* adaugam uleiul si framantam usor. Pastram o lingura de ulei din el, 
pentru formarea bilutelor




* cand aluatul este moale dar omogen, ii facem cruce 😍❤️, 
ca sa fie aluatul bun - sigur ati citit articolul de pe FB :)


*acoperim vasul (aceasta este GENIAL, e luat tot de la prietenii mei de la Better, 
pe care ii iubesc pentru tot ce au) cu capacul sau 
cu folie alimentara si lasam la loc caldut o ora sau putin mai mult


* gata ... acum ne apucam de facut bilute de aluat, 
pe care ulterior le aplatizam cu mana inmuiata in uleiul pastrat
Nu am facut poze, eram prea murdara pe maini :))


*asa arata aplatizate ...


*incingem bine uleiul


* ... si fiecare biluta aplatizata va fi pusa in ulei, la prajit




*rumenite frumos pe ambele parti, se scot cu un cleste din ulei si se 
pun in picioare la scurs, pe hartie absorbanta





Iaca na, am facut o oala de langosi! :)))))


Pofta buna tuturor!

Stiti ce scrie pe farfuria de prezentare ?:D 

Iaca 😁:



Niciun comentariu: