vineri, 5 iunie 2020

Pizza - chifle


Poate n-or fi cele mai aspectuoase chestii pe care le-am facut dar la capitolul gust si impresie ... au nota 10 cu felicitari !!!


Pentru reteta asta am folosit vechiul meu aluat pentru pizza, la care revin mereu si mereu, pentru ca mi se pare cel mai bun din Univers.

Dupa ce a dospit, am impartit aluatul in bucatele egale de fix 50 g bucata. Am aplatizat fiecare bucatica, am pus ketchup, am presarat oregano, cubulete de rosii, de salam si ceva branzica. De fapt, puteti folosi tot ce va trece prin cap, cu mentiunea ca trebuie sa fie cat mai putine chestii suculente, ca sa nu curga prea mult!



Am adunat aluatul in jurul umpluturii, ca la poale-n brau, tehnica pe care o puteti vedea AICI. Nu e mare filozofie, dar e o tehnica si asta, ca si cea a modelarii chiflelor rotunde! :)


Le-am asezat pe o tava tapetata cu hartie de copt, cu imbinarea in jos si le-am lasat la odihna vreo 20  de minute

 


Le-am copt la 180 grade, vreo 30 de minute - mai exact pana au fost rumenite asa cum mi-am dorit. Nu le-am uns cu nimic, dar la final le-am "pensulat" cu niste apa si le-am acoperit cu servetul, asa cum stiti. 


TOATA lumea care le-a gustat, a zis ca sunt EXCEPTIONALE!
Si eu zic la fel!

Ganduri bune! 💌

Niciun comentariu: