duminică, 10 mai 2020

Glazura de zahar pudra si lamaie






I se mai spune icing sau frosting si este, din punctul meu de vedere cea mai reusita glazura, deoarece echilibreaza practic gustul final, amestecand fin si delicat gustul dulce al prajiturii, cu gustul acrisor al glazurii. Prepararea ei este o joaca de copii si chiar va incurajez sa apelati la ajutorul celor mici atunci cand o pregatiti. 
Tot ce va trebuie este zahar pudra si zeama de lamaie
Pentru glazurarea checului meu de mai sus, am folosit 150 g zahar pudra si am adaugat cate putin suc peste zaharul pudra, pana am obtinut o pasta nici prea groasa, dar nici prea lichida. As zice ca am folosit sucul de la o jumatate de lamaie. 
Am omogenizat asadar amestecand bine cateva secunde, apoi, cu ajutorul unei linguri am turnat glazura peste chec. 



Asta e tot! daca vreti, puteti adauga o picatura de colorant alimentar, pentru a face glazura mai interesanta. Poate fi folosita atat pe prajituri cat si pe checuri si este absolut DELICIOASAAA !!! 


Asa arata la final. Peste glazura puteti pune alte elemente de decor, pentru a face preparatul final mai interesant.

Pofta buna!

Niciun comentariu: